2011. június 26., vasárnap

Legjobb fogyókúrázási módszer

Mindenki próbált már így vagy úgy megválni némi kilótól, és mindig vannak pillanatnyilag divatos diéták.
Érdekes módon pillanatnyilag divatosan működő gyomor, bélrendszer és egyebek viszont nincs.
Üzlet és trükkös módon manipulált vevőkör annál inkább.
Gondolkodjatok már!
Az az ember, aki ismeri magát (és hát ez lenne a normális, hogy ismerjük magunkat) érzi, mi hogyan jó neki, mit mikor és hogyan egyen, mikor ne.
Nem követendő példa, egyszer voltam 42 kilós. Azt hittem baromi jól nézek ki, örültem magamnak mint kiscica a legyőzött játékegér farkának.
Mikor a fotóimat visszanéztem, nem azt a még picit mindig kövér, de már egészen szép lányt láttam, hanem auschwitzi menekültet.
Tanulság az, hogy csak akkor kapsz valós képet arról, hogy ki vagy, ha megtanulod magad kívülről szemlélni.
Néha ehhez segítség kell.
Valamelyik nap mondott Schatzim egy olyat, elege van abból, hogy "hozzá" hasonlítom, és mindig "ő" a jobb.
Ha nem hisztizik be, csak magyarázat nélkül otthagy, akkor sosem jövök rá, nem úgy viselkedem ahogy kell. Nem tűnt fel, hogy hasonlítgatom őket, de miután ezt elmondta, elgondolkodtam, az ő szemével próbáltam fürkészni magam és a viselkedésem, aztán rájöttem, valóban hasonlítgatok, célozgatok. Nem direkt.
Így miután már ezzel tisztában vagyok, tudatosan mellőzöm.
Amúgy sem jobb. Semmiben.
(Bár nem is rosszabb. Na tessék..! Kérek egy pofont Schatz)

Súlyproblémák, na. Aki mégis szeretne 42 kilós és nem túl esztétikus lenni, annak elmondom, hogy anno én hogyan ütöttem ezt nyélbe. Sehogy. Szó szerint sehogy, tehát 3 napig semmit sem  ettem, csak vizet ittam. Szédültem is rendesen, és nem igazán lehetett hozzám szólni.
3 nap alatt lement 4 kiló, mert előtte sem volt rajtam semmi felesleg.
Mielőtt a túlsúlyosak felbődülnének, hogy 4 kilóplusz-mínusz semmi, egy 166  centis ember, nagyon nem mindegy, hogy 42 vagy 46 kiló.

Az apropója a fogyitanácsnak pedig az, hogy megtaláltam a tutkó módszert tegnap. Garantáltan beválik mindenkinél, szuper tisztítókúra.
Őszintén szólva szerettem volna mellőzni e világrengető felfedezést, de mondják, hogy aki hülye az fosson halljon meg.
Tehát!
Ligetszépe kapszula, 2 db. Hozzá mogyorós Müller milch. Reggel, éhgyomorra, persze előtte a kávé.
(Amúgy is tisztázatlan számomra, hogy hogyan kell szedni ezt a ligetszépe kapszulát, mert a használati utasításból egyértelműen nem derül ki. Ami biztos, nem így.)
Tegnap eljátszottam (véletlenül) hát.. néha előfordul, hogy butaságot tesz az ember.
De ma reggel is eljátszottam ugyanezt, azt kell mondjam magamnak, Vica b*meg te egy barom vagy.

V.

2 megjegyzés:

  1. Voice of Criticism2011. augusztus 12. 8:15

    Üdv!

    Előrebocsájtom a bloggerek rémálma vagyok. A lusta modok munkáltatója. Meg a nem lustáké is.
    Jelen írás, mint legjobb fogyókúrázási módszer címmel aposztrofálja magát. A bejegyzésnek vajmi kevés érdemi alapja van, az írás csapongó, helyenként értelmetlen és személyeskedő.
    Bár az eleje kecsegtetően indul, ki lehetne fejteni, a divatos fogyókúrák a pénzpiac és a vevőkör kapcsolódási pontjait.
    Ellenben ha a célja az volt, hogy milyenek ne akarjunk lenni, akkor találó.
    166 cm és 42 kg, de még a 46 kg sem követendő példa. Anorexiának előbb nevezhető. Szóval ha a cél az elrettentés akkor nem baj, hogy megszületett. A legtalálóbb mondata, önmagunk kívülről történő szemlélésében rejlik. Ebbe szervesen beletartozik a külsőről és a vélt vagy valós súlyproblémákról alkotott elképzelés is.
    A ligetszépe kapszulást módszert pedig csak az elvetemülteknek ajánlom, ahogy azt a cikk írója is tette.

    VoC

    Célom a kritika alkotása, mely előrevisz.

    VálaszTörlés
  2. Szia Voice!
    Semmi baj, imádjuk azokat akik mások rémálmai. ;)
    Abszolúte nem értelmetlen, csupán csak nem jó szemmel olvastad, de a hozzászólásodból azt olvasom ki, hogy a végére mégiscsak észrevetted hogy ez poén. :-)
    Sok Üdv: Deák Vica (Passion Flower)

    VálaszTörlés